Kreativ virksomhed bør stoppe opladning af the Hour og tjene flere penge

En af de største udfordringer med en kreativ virksomhed er at få betalt, hvad du er værd. Roden af problemet er ikke, at klienten ikke har penge og det ikke er, at klienten ikke er villige til at betale dig, hvad du er værd. Roden af problemet er hvor du opladning og hvor du opretter værdi i sindet af klienten.
Først, skal du oprette en virksomhed baseret på værdi priser og ikke time prissætning. Den nummer et værste måde at oplade (og mest kreative virksomheder opkræver denne måde) er fra time til time.
Helt ærligt, det bør ikke sagen, hvor lang tid det tager at løse kundens problemer eller give din service, det skal noget, at klienten får hvad han skal og hvad han ønsker. Hvis du vil oprette værdien og du giver dem værdi, vil de betale dig for den pågældende værdi. De bør ikke betale dig for din tid. Hvis du er ved at blive betalt for din tid, du hovedsageligt konfigurerer loftet til hvor mange penge du kan gøre, fordi du kun kan arbejde så mange timer.
Derfor, du skal finde ud af, specielt hvad din værdi til kunden, ikke hvor mange timer du vil arbejde for den pågældende kunde.
For at gøre dette, Spørg dig selv følgende spørgsmål:
Hvordan du indvirkning at kunden eller den potentielle kunde?
Hvad du giver til dem, der vil hjælpe dem og hjælper med at løse deres problemer? Hvordan vil løse disse problemer påvirke kunden? Er det et problem med høj effekt eller lav effekt?
Hvad er vigtigt for kunden? Hvorfor er det vigtigt at kunden? Hvor vigtigt er det?
Har de haft erfaringer arbejder med nogen i din type af forretning før? Hvis ja, var det en god eller ryg oplevelse? Hvorfor? Præcis hvad der skete?
Hvorfor er klienten kommer til dig for dette problem?
Hvad er kundens definition af succes med dette projekt? Bede ham om at beskrive specifikke måder han vil vide, han gjorde det rigtige valg i leje dig.
Ved at få svar på disse spørgsmål – ikke gætte hvad klienten vil sige, men rent faktisk at få klienten til at besvare disse spørgsmål – vil du have de oplysninger du har brug at skabe værdi i sindet af klienten. Hvis de opfatter deres arbejde for at være værdifulde, vil de være begejstret for at betale dig. Hvis de ikke opfatter dit arbejde for at være af værdi, vil de betale dig uanset hvor lavt du går på de tariffer.
Det er alle i sindet af klienten. Få i deres hoved og forstå, specielt hvad de ønsker og endda mere specifikt, hvorfor de ønsker. Når du gør det, at få betalt hvad du er er værd et stykke kage!